sedikit teNtaNg aku

PeriNgaTan Yg AkAn SlaLU dI InGaTi~
" jgn terlalu berasa terikat @ memiliki"

Thursday, November 25, 2010

o..o...

kata orang cakap siang pandang2
apa yang harus dipandang....?
rasanya aku faham apa yang orang cuba katakan.
haissshh dah banyak kali benda ni terjadi pada aku....
cakap siang lepas2..haha~

tadi nak aja jantung aku ni rasa cam nak tercabut...
tapi jangan salah faham dulu, bukannya maksud aku lepas2 tu mengutuk orang,
tapi turun ja daripada bas td, aku ternampak seseorang, 
excited punya pasal nak bercerita ngan anim, x sedar rupa-rupanya...jeng3~
orang yang dimaksudkan tu berada didepan mata...
o...o...terkantoi sudah aku..

tapi nasib aku baik, rupa-rupanya aku tersalah orang...kuang3~
so lepas ni kalau nak cakap siang, kenalah pandang2 n janganlah lepas2... :-)

4 comments: